Gåvotelefon 0200 – 88 31 31

Minnesgåva

Stödgåva

Hyllningsgåva

Med din hjälp kan vi fortsätta att finansiera strokeforskning så att färre får stroke. Din gåva gör skillnad. Stöd oss!

Det finns flera sätt att stödja Strokefonden och på så sätt bidra till kampen mot Stroke.

Starta en Facebook insamling!

Starta en insamling till Strokefonden via Facebook. Det är ett enkelt sätt att bidra i kampen mot stroke. Via ditt konto på Facebook kan du skriva ett inlägg och välja att stötta organisationen STROKE-Riksförbundet. Du kan också skänka pengar via STROKE-Riksförbundets Facebooksida med knappen ”Skänk en gåva”

Hitta en rolig aktivitet för att stötta strokefonden!

Anneli Torsfeldt Heikenborn, välkänd strokeöverlevare sprang sin 17:e tjejmil och samtidigt samlade hon in pengar till Strokefonden! https://www.facebook.com/225006121249417/posts/1063099410773413/?sfnsn=mo&extid=e2yrA1P30zZOoeec

Dina pengar gör skillnad!

I år delar vi ut 4,3 miljoner kronor till forskning för att förbättra vården och rehabiliteringen för de som har haft en stroke!

Stöd den enda Strokefonden!

Hitta en rolig aktivitet för att stötta strokefonden!

Anneli Torsfeldt Heikenborn, välkänd strokeöverlevare sprant sin 17:e tjejmil och samtidigt samlade hon in pengar till Strokefonden! https://www.facebook.com/225006121249417/posts/1063099410773413/?sfnsn=mo&extid=e2yrA1P30zZOoeec

Dina pengar gör skillnad!

Stöd den enda Strokefonden!

Strokefonden
Testamente
Stöd från föreningar och företag